Administratie zzp
Hulp van administratiekantoor TJM Belastingadvies
Als zzp’er heeft u het best druk. Geen wonder dus dat veel zzp’ers ervoor kiezen om hun administratie werkzaamheden uit te besteden aan een administratiekantoor. De administratie is voor zzp vaak een struikelblok. Het neemt heel veel tijd in beslag, wanneer u het niet goed bijhoudt kunt u hoge boetes krijgen en de wet- en regelgeving rondom administratie voor zzp verandert voortdurend. Om deze problemen te voorkomen, schakelt u dus de hulp van een professioneel administratiekantoor in! TJM Belastingadvies verzorgt uw administratieve werkzaamheden graag. Bovendien kunt u altijd rekenen op betrouwbaar, deskundig advies van onze specialisten.
Administratie van zzp uitbesteden
Bij administratiekantoor TJM kunt u vertrouwen op professionele, deskundige en betrouwbare advisering op fiscaal en financieel gebied. We hechten grote waarde aan vertrouwen wanneer u de financiën aan ons administratiekantoor overlaat. We bieden advies en ondersteuning zonder stropdas en formaliteiten. Wel blijven we altijd professioneel en is ons advies vrijblijvend. Wanneer we de administratie voor zzp verzorgen, gaan we natuurlijk altijd vertrouwelijk met de gegevens om. Ook kunt u met TJM rekenen op:
- Deskundig en overzichtelijk bijhouden van administratie voor zzp
- Actuele kennis van de huidige wet- en regelgeving
- Professioneel advies in begrijpelijke taal
- Gebruik van moderne administratiesoftware
- Advies waar u dat wilt: bij u op locatie of vanuit ons kantoor
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Neem vandaag nog vrijblijvend contact met ons op! Wij staan voor u klaar.
Financiële administratie door een administratiekantoor
De financiële administratie is voor u als zzp’er ongetwijfeld niet uw favoriete bezigheid. Toch moet u er aandacht aan besteden, want u bent verplicht om die goed bij te houden. Anders kunt u een flinke boete krijgen. Door de klus aan ons administratiekantoor over te laten, zorgen wij dat de taak altijd goed uitgevoerd wordt. Wij houden ons bezig met de administratie van zzp, wat onder andere het volgende inhoudt:
- De boekhouding (ook wanneer u achterstanden heeft die weggewerkt moeten worden)
- Wanneer u al administratieve werkzaamheden uitgevoerd heeft, controleren we dit
- Debiteuren en crediteurenbeheer
- Financiële overzichten en prognoses zoals een resultatenbegroting opstellen
- Liquiditeitsberekeningen
- Aangifte omzetbelasting
Wij zijn op de hoogte van alle wetten en regels waar de administratie van het zzp aan moet voldoen. We houden het overzichtelijk en efficiënt, en u krijgt bovendien professioneel advies zodat u altijd weet waar u aan toe bent.
Maak een vrijblijvende afspraak
Administratiekantoor TJM Belastingadvies gaat aan de slag met de administratie van zzp. Laat deze klus ook aan ons over. Neem direct contact op voor een vrijblijvend gesprek bij u op locatie of op ons kantoor. Wij stellen bovendien een vrijblijvende offerte voor u op.
U kunt ons bereiken via het contactformulier hier op de site, door te bellen naar 06-25067755 of stuur een mail naar info@tjmbelastingadvies.nl. Wij gaan graag voor u aan de slag.
